2018. május 25., péntek

most élsz

az elmúlt három hétben eléggé volt pokoltól mennyországig bármi és én a létra .
volt például, hogy órákat bőgtem egy ablakon nézve ki, mert a halál az mindig váratlan és borzasztó.

aztán volt érdekes mulatság, olyan mint egy továbbképzés, csak nem az, de hát én ugye évek óta epekedem egy hasonló ottalvós bulikáért  szakmai eseményért, szóval megadtuk egymásnak, ami jár, az élet nekem, és én viszont. (köszi, pacsi)

ma pedig példának okáért eldurrant az agyam, elővettem a cihából a spórolt bankóimat és regisztráltam több kurvadrága vizsgálatra valamint orvoshoz.
mondjuk ezen azért természetesen iszonyúan ki vagyok bukva az ismert okok miatt, hogy ilyenezazország, fizetemacsillióadóimatésakkorezvan, megminden.

de most _kicsit már elegem van ebből, úgyhogy _nagyon leszarom.

meg aztán ha férjhez találok menni (és eléggé vannak terveim), élvezzem már azt is, ne csak szédelegjek ott, mint gólyafos a légben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése