2018. június 21., csütörtök

szerdai örömöm

számtalan volt, de legyen mondjuk az, hogy végre befejeztem azt, ami már nagyon nyomta a kis vállamat.

ebből az okból (ha már örömök) felmerült bennem a jutalmazási késztetés, és szerencsére rögtön tudtam is, hogy mire vágyom, ha már ilyen jó vagyok velem, és szereztem kupont a drogériába, és be is mentem, és ha már ott voltam, az eredeti jutalom (vízálló szempillaspirál) (!) mellé egy körömlakkot (!)  is vásároltam.
Meg tudom magyarázni.

Egyrészt.

Másrészt lehet, hogy ez megint a hetedik év, amikor lecserélem a szokásaim. És talán eljött a csajoskodás ideje. Jobb későn, ugye.

Na mindegy, a spirálról kiderült, hogy nagy nevével ellentétben meglehetősen felejthető, a lakk illik a barnasághoz, de sose lesz annyi idő a világon, hogy ilyenekkel múlassam,

de legalább örültem, és mivel pont azt akartam,

minden nagyon jól van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése