2017. július 2., vasárnap

akkor

elmondom, mit csináltam most, az elmúlt kemény hét és a tömeges igények után.

miután beszéltem telefonon a lányommal, aki egy hete turnézik a nagyszüleinél, hosszan nyomogattam sóhajtozva az új dinójának a hátát*, azt, amit az elutazását követő napon vásároltam neki.
(én, aki őszinte szívből rühellem a dinókat, elveim vannak, miszerint nem veszünk meg minden szart, és egyébként is, száz másik dolgot akartam  - még korábban - nyomogatás helyett tenni.)

ha már így alakult, óvatosan, de egyre határozottabban megettem egy doboz jégkrémet mert úgy éreztem, nincs könnyű életem, és megérdemlem ezt. 

szóval most nem vagyok jól.
egyébként se, ha esetleg ez kérdés.

* ha nyomod a gombot a hátán, mindenfélét csinál az állkapcsával meg a lábaival. meg a kezével keze helyén lévő lábával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése