2016. december 21., szerda

Titkos viszonyunk



egy hideg péntek délelőtt kezdődött. 
Megelőzte ezt a hosszas, szisztematikus és rendkívül lázas kutatás, melynek során ismerősöket, ismerősök ismerőseit zaklattam kétségbeesetten, nem ismernek-e egy pont nekem valót?!
Számtalan kudarcot vallott beszélgetés után jött el ő. Az igazi. Az egyetlen. Első találkozásunk vidáman telt, és gyorsan, könnyedén búcsúztunk. Második alkalommal nagyon izgatott voltam, amikor hívtam. Végül ott is hagytam a lakásomban.
Viszonyunk ezennel szintet lépett.
Amikor nálam volt, a lakásban áradt a meleg, a szívekben az öröm. Megígérte, hogy minden rendben lesz. És én hittem neki. Napokig vidáman éltem, mígnem újra találkoztunk. Órákat töltött nálam, amíg ott volt, minden újra rendben volt, a világ ígéretes helynek tűnt. Kapcsolatunkban aztán eljött a pont, amikor kulcsot is adtam neki a lakáshoz, dolgom volt, nem tudtam vele maradni, de akartam, hogy ő maradjon. Másnap reggel elküldtem neki a kapukódot is. Eddigre már kívülről ismerte a lakás minden zegét-zugát. Tudta, hogy nem vagyok az a tipp-topp háziasszony és hogy életünk meglehetősen hektikus, de megértő volt és elfogadó. Igyekezett segíteni, amiben tudott. Óránként beszéltünk telefonon. Már nem bíztatott.
Szívembe lassan aggodalom költözött. Viszonyunk hűvös-udvariassá vált.
Most várom, hogy visszaadja a kulcsot.
Remélem, ha elmegy is, a meleg megmarad.
Ó, azok a csélcsap kazánszerelők!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése