2016. november 19., szombat

a fogyasztói

társadalom nem belőlem él többnyire, a szükséges dolgokon túl kevés újratermelődő és sokba kerülő hobbim van, mondjuk, hogy nincs is. Ritkán kapok szemtikkelést egy 35 ezer forintos ruhától, hogy nem élhetek enélkül, és általában egész jól elvagyok a másodlagos megoldásokkal (könyvtár, turkáló, ilyesmik). Persze a belváros tetején nem élhetünk kecskéket fejegetve, krumplit kapálva, és a piac sem az én közegem, de csomó mindennel próbálom emellett is az egészséges és (környezet)tudatos dolgokat választani. (Amennyiben nem igényel extra sok utánajárást, és nem túl macerás, mert közben nyilván lusta is vagyok, bocs.)
Most léha módon engedtem a csábításnak és rákattintottam egy webáruház felugró reklámjára, ma ingyenes a szállítás, hát mondom, mit tudtok pupákok, és csodálatos dolgokat láttam, annyit mondhatok.

Most szembesültem vele például, hogy van nappali fehérnemű. Így mindjárt 40 évesen pont ideje volt megtudnom ezt, Egyébként nyilván teljesen logikus, de a pizsamát nem tekintettem (eddig) fehérneműnek. Na de most! Van még a világon!

Talán még nem késő pótolnom a hiányaimat, vegyük ezt jelnek az élettől.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése