2016. november 3., csütörtök

Egy ideje

a kérdésre, hogy van-e fiúm, folyton azt válaszolom, hogy fogszabályozóm van  (vagy hangulatomtól függően visszakérdezek, hogy a fiúzásnak melyik része érdekli a kérdezőt, a nemi-, vagy a lelkiélet része, mert annak is megvan az 50 %-a - és akkor nem szokták ezt a témát folytatni); de most nem is erről akartam igazából írni, hanem a gyakorlati részéről.
Mindig azt hiszem, nagy arccal, hogy ezen a fronton (fogorvos, nem szex) engem már nem fog meglepetés érni. Egyrészt a fél életemet fogorvosi rendelőkben töltöttem, nem tudom megszámolni, hány alkalommal volt mobil, és egy alkalommal KÉT ÉVIG stabil, azaz rögzített fogszabályozóm. Szóval ez a mit nekem kategória. Volt.
Ma elmentem a havi kontrollra, ahogy kell, és már menet közben gyanús volt a matatás, meg a fájdalom, meg az egész ügy, és valóban, a doktornő a végén bejelentette, hogy rögzített egy RUGÓT az egyik fogam felett. Tudja, hogy kellemetlen és kiáll, de tulajdonképpen inkább szokjam meg, mert nincs más választásom.
És akkor egyrészt nézek, mint Rozi a moziban, hogy 15 év alatt semmit nem változtak a módszerek, hanem ugyanúgy fémdarabokkal a szádban közlekedsz minimum egy évig, másrészt meg de, változtak, sokkal rosszabb lett.
De mindegy, a tanulság nem ez, hanem kelj fel és járj szokd meg és beszélj (nehéz lesz); meg az, hogy soha, de soha ne bízd el magad, és ne legyen nagy az arcod. Van még, amit nem láttál, nem éreztél.
(Legalább) a fogorvosok mindig tudnak újat mutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése