2016. november 28., hétfő

olyan

helyes dolog történt. Van egy kislány még a bölcsiből, aki a hírek szerint naponta emlegeti a barátnőjét, akivel már legalább négy hónapja nem találkoztak, mivel más oviba járnak. Emiatt elkapott valamikor a nagymama az utcán, hogy ezt elmesélje, mert a barátnő történetesen az én lányom. Úgyhogy amikor én láttam a kislány anyukáját az utcán, én is elkaptam, hogy ha gondolja, jöjjenek fel. 
És ma felhívott, hogy mikor jöjjenek. 
És ez zseniálisan cuki. A bölcsiben egyforma kis duci kezük volt, mindig tök jó kedvem lett, amikor láttam őket együtt jönni-menni, intézkedni, ahogy azokkal a tömzsi kis ujjakkal matattak, ááááá, szanaszét kell őket puszilgatni, olyanok. 

Szóval jönnek. 

Egyébként meg cukrásznak kéne állnom, abban van a zsé, úgy néz ki. Tényleg, nem olvas engem véletlenül egy????? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése